Tájfotók Magyarországról | Mi van az időjárással? Hol van a nyár?
Tájfotók Magyarországról, tájfotózás, elképesztő tájképek | Magyarország látnivalói és tájai
Tájfotók Magyarországról | Magyarországi kirándulások. A táj szép, és a fotós jól érzi magát, és maga a látvány és a fotósban lévő emlékek, érzelmek keveredése pozitív reakciót vált ki belőle. Ilyenkor mielőtt fotóznánk, teljes egészében nézzük és élvezzük a tájat. Nem ragadunk ki belőle egy részletet, éppen ellenkezőleg - kitágul a látókörünk, mindent be akarunk fogadni, úgy ahogy van. Hatnak ránk a távolságok, a nagy tér, és szeretnénk ha fotóinkon is - amennyire lehet - ezt látnánk.
A Balaton idén júliusban.
Tájfotók Magyarországról | Magyarországi kirándulások. A tájfotó megragadja a lelkünket, szinte tapintható két és fél dimenziós képpé alakítva a hely hangulatát.
Everling Csaba | fotográfus
+36 30/952 69 47
Lánchíd | Budapest nr.II
Lánchíd, Széchenyi Lánchíd | Lánchíd története és Clark Ádám
A magyar főváros egyik jelképe | Budapesti látnivalók. A Széchenyi lánchíd (a köznyelvben általában csak Lánchíd) a Buda és Pest közötti állandó összeköttetést biztosító legrégibb, egyben legismertebb híd a Dunán, a magyar főváros egyik jelképe. Építését gróf Széchenyi István kezdeményezte és báró Sina György finanszírozta. A Lánchíd volt az első állandó híd Pest és Buda között, egyben a teljes magyarországi Duna-szakaszon is. A munkálatok 1839-ben kezdődtek, a kész hidat 1849-ben avatták fel. Tervezője az angol William Tierney Clark, a kivitelezés irányítója a skót származású Clark Ádám volt. Utóbbiról nevezték el az Alagút és a híd közötti teret (Clark Ádám tér). A hídfők oroszlánjait Marschalkó János lőcsei szobrászművész készítette. A híd megépítésének teljes költsége (előmunkálatok, a budai oldalon lévő kincstári épületek megváltása, Pestnek és Budának kifizetett kárpótlás) 6,575 millió forintot tett ki, ebből a híd 4,4 millióba került.
Széchenyi Lánchíd : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]
A magyar főváros egyik jelképe | Budapesti látnivalók. A Széchenyi lánchíd a Buda és Pest közötti állandó összeköttetést biztosító legrégibb, legismertebb híd a Dunán, a magyar főváros egyik jelképe, egyben az első állandó híd a teljes magyarországi Duna-szakaszon.
Esti kivilágításban.
Esti kivilágításban: [1] [2] [3]
A magyar főváros egyik jelképe | Budapesti látnivalók. A II. világháború végén a visszavonuló német hadsereg, maga mögött felrobbantotta. Az újjáépített, némileg megszélesített hidat első felavatásának 100. évfordulóján nyitották ismét meg. Legutóbb 1986–1988-ban újították fel. A pilonok boltívein lévő régi Kádár-címereket a Szent Koronával kiegészített Kossuth-címerekre 1996-ban cserélték vissza. A hidat a nyári hónapok hétvégéin és bizonyos ünnepi alkalmakkor lezárják a járműforgalom elől, átadva a gyalogosoknak.
Hajnali ködben.
Hajnali ködben: [1] [2] [3] [4] [5]
A magyar főváros egyik jelképe | Budapesti látnivalók. A híd százötvenedik születésnapjának alkalmából, 1999-ben nagyszabású ünnepségsorozat megrendezésére került sor, tudományos ülésszak keretében. A hidat feldíszítették, a jubileum megünneplésére nagygyűlést szerveztek. Az ülésszaknak a Magyar Tudományos Akadémia adott helyet, melynek keretében felidézték a híd történetének lényeges eseményeit és legfőbb szereplőit.
Árvízkor.
Árvízkor: [1] [2] [3]
Everling Csaba | fotográfus
+36 30/952 69 47
2 comments-
-
Blendemanus
F1 Live – Forma 1 | Daniel Ricciardo
„Nagyon jó érzés, hogy be tudtam fejezni a versenyt, hiszen számomra most ez volt a legfontosabb. a Forma-1 nagyon összetett versenysorozat, ilyen tapasztalataim még nem voltak, úgyhogy külön öröm, hogy 52 versenykörrel gazdagítottam a tapasztalataimat. Sok mindent meg kell még szoknom, a boxkiállásokat, a gumitaktikát és a kék zászlóra is nagyon kell figyelnem. A következő versenyen az lesz a célom, hogy tovább tanuljak és javuljak, illetve, hogy egy kicsit közelebb kerüljek Liuzzihoz az időmérőn és a versenyen”. – értékelt az újonc.
2011. július 13. szerda at 14:57
Blendemanus
F1 Live | Daniel Ricciardo
Daniel Ricciardo (Perth, 1989. július 1. –) ausztrál autóversenyző, a 2009-es brit Formula–3-as bajnokság győztese. A 2011-es a Formula–1-es világbajnokságban a Hispania Racing F1 Team versenyzője volt, a következő évtől a Scuderia Toro Rosso színeiben folytatja pályafutását.
Első bajnoki címét 2008-ban, a Formula Renault 2.0 Nyugat-európai Kupában nyerte. 2009-ben a Carlin Motorsport színeiben megnyerte a brit Formula–3-as bajnokságot. Ezután a World Series by Renault 3.5-ös géposztályában folytatta. Itt két ponttal maradt le a bajnok mögött.
2011-ben, miután a Red Bull Racing színeiben részt vett a fiatal versenyzők tesztjén Abu-Dzabiban, a fiókcsapat Toro Rossóhoz került, a nagydíjak szabadedzésén harmadik számú pilótaként részt vehetett. A brit nagydíjon versenyzőként is bemutatkozhatott a Hispania Racing Team színeiben.
2012. július 10. kedd at 12:39