Fotómúzeum kincsei | Békés és Boldog Ünnepeket kívánnunk
Fotómúzeum kincsei | Fotóművészet, fotóművészek, fotókiállítások, fotómúzeum
Fotómúzeum kincsei. Minden kedves Barátunknak és Ügyfelünknek szeretnénk Békés és Boldog Ünnepeket kívánni!
Fotómúzeum kincsei. Ha jobban belegondolunk, nehezen tudjuk felidézni, mit kaptunk, illetve adtunk tavaly karácsonykor, a tavalyelőttire, pedig szinte alig emlékszünk. A szentestei áhítat, az összetartozás, a mások iránti figyelem és szeretet érzése, akkor is, ha karácsony csak egy napig tart az évben, mégis sokáig kihat. Rajtunk is múlik, meddig tudjuk megőrizni a szenteste békéjének és szeretetének hangulatát - talán valahol ez a karácsony igazi lényege.
*A fenti néhány fotóarchívumunkból előásott ajándék asztaltémánkkal szeretnénk a számítógépe képernyőjére is ünnepi hangulatot varázsolni, hogy munka vagy szórakozás közben is élvezhessék az ünnep hangulatát.
Everling Csaba | fotográfus
+36 30/952 69 47
Boldog Új Évet! | Budapesti fotóműterem
Boldog Új Évet, szilveszteri és újévi buli | Képügynökség | Budapest fotóműterem
Boldog Új Évet | Budapesti fotóműterem. Minden kedves Barátunknak és Ügyfelünknek szeretnénk Sikerekben gazdag Újévet Kívánni!
Boldog Új Évet | Budapesti fotóműterem. Valamint szilveszteri bulira jó visszaszámlálást az újévig. A következő néhány ajándék asztaltémánkkal a számítógépe képernyőjére is ünnepi hangulatot szeretnénk varázsolni, hogy munka vagy szórakozás közben is élvezhessék az ünnep hangulatát.
Boldog Új Évet : [1] [2] [3]
Everling Csaba | fotográfus
+36 30/952 69 47
One comment-
Blendemanus
Az Ikarus buszok | A magyar busz története | Előzmények
Az Ikarus elődjének tekinthető Uhri Imre Kovács- és Kocsigyártó Üzeme 1895-ben kezdte meg működését a Budapest, VII. kerület Elemér utca 30-ban. Az itteni műhely hamar szűknek bizonyult és a műhely továbbköltözött az István utca 32. szám alá. Ekkor kezdett a műhely a kovácsolás mellett „strófkocsik” javításával, új kocsik gyártásával is foglalkozni.
Az üzem 1913-ra elég tőkét összeszedett, hogy a Gizella út 22. alá áthelyezzék a műhelyt, amelynek immár a főprofiljában szerepelt a kocsigyártás. Az első világháború során óriási mennyiségű, elsősorban teherautókarosszéria-javításból és pótkocsigyártásból álló rendelés virágoztatta fel az üzemet, amelynek a háború után se kellett számolnia komolyabb visszaeséssel a piacon.
2012. augusztus 22. szerda at 16:46